„Възраждане“ иска да направи „Костя Копейкин” търговска марка!

0
518
1642324648 0000504576 article21

Костадин Костадинов изглежда “прегръща” прякора си в публичното пространство. Секретарят на партия “Възраждане” в София Деян Николов регистрира търговска марка “Коста Копейкин” чрез адвоката и зам.-председател на партията Петър Петров.

Прякорът на Костадинов всъщност идва от руския превод на първото му име (Костадин в превод Костя – б.ред) и названието на дребната разменна монета в Русия. Много често той е наричан и осмиван с него от своите политически опоненти и критици заради откровено проруската политика, която води, пишат от “Булевард България”.

Заявители са подали искане името да бъде регистрирано в няколко различни класове за стоки и услуги. Списъкът в заявката включва то да бъде използвано за множество неща като печатни материали, реклама, медии, обучения, административни услуги, дрехи, като в това число влизат и спортни обувки, аксесоари за дамско бельо, галони и всички други възможни артикули, които са обхванати според предявения клас.

Притежаването на търговската марка „Костя Копейкин“ обаче не дава абсолютни права на собствениците й. Това означава, че не може да бъде забранено на трети лица, печатни издания или медии да го използват. Патентът осигурява права само в случаи, в които марката е използвана за търговски стоки и услуги, заявени от притежателя.

С този ход партията най-вероятно се опитват по съдебен път да забранят използването на името „Костя Копейкин“, но това юридически няма как да се случи извън сферата на търговията.


ADS