Поредната дивотия на Д. Николов и Бургасбус разбуни Бургас!

0
2050
124691838 1054388494982850 6057264664219886552 n1
Снимка : Капитан

Изображението може да съдържа: небе и на открито
Снимка : Капитан. В ляво буслента, в средата велоалея, в дясно тесни платна за коли!

Очакванията ни от реконструкцията на пътната артерия са, че с новите локални бусленти ще се намали драстично и времетраенето на всяко пътуване“, коментира пред Флагман.БГ управителят на „Бургасбус“ ЕАД инж. Петко Драгнев.

Изображението може да съдържа: дърво, растение, на открито и природа
Снимка : Капитан. В дясно старата велоалея, в средата буслента, в ляво нова велоалея!

Той разясни, че стесняването на платната за движение по булеварда с прибавянето на локална буслента може да изглежда като проблем, но в действителност облекчава трафика. Пречка за бързината на автобусите е не само устройството на градския транспорт, но и редица други фактори – брой на пътниците при слизане и качване по спирките, пешеходни пътеки, изкуствени неравности, светофари. Затова е взето решението за изграждане на локалните, отделени с бордюр от останалия трафик ленти.                                                                                                                                          Ние от Капитан искаме да кажем на г-н Драгнев и на кмета Николов, че за да има някакъв ефект от бързите автобуси трябва отделните бус ленти да са от началната до крайната спирка. Такива кърпежи и отделни отсечки не вършат никаква работа освен-УСВОЯВАНЕ на едни пари и късане на нервите на гражданите. А това, че пак унищожиха парко места за колите е пълно безхаберие!

Опитите на управляващите в Бургас да представят ремонта на бул. Демокрация като поглед в бъдещето не само удари на камък, ами и вбеси голяма част от бургазлии. Ето само малка част от коментарите им в сайта Флагман, който не се слави като опозиционен, тоест коментарите са реално представящи мнението на гражданите!                                                                                                                                21.

Бургас
Още по проект за бързите автобусни линии трябваше да изградят отделни бус ленти и велоалеи, ама тогава не го направиха защото откраднаха парите и хвърлиха само по една жълта боя върху готови платна, с което съкратиха улиците. Режат от съществуващи улици и от двулентови стават с една лента за шофьорите. Това ако не е кошмар за трафика не знам кое е. Тоя кмет съсипа улиците
20.
Метър и половина бордюр по-средата на булеварда,две тесни платна за колите-тези са пълни идиоти!Може ли да ни кажете името на архитектите измислили това нещо?
19.
abv
За къкъв трафик говорите , вместо да направите нещо да върнете хората в града, вие само разрушавате и усложнявате живота и на малкото хора които са останали в града.СРАМ Г-Н КМЕТЕ И НА ВСИЧКИТЕ УМНИЦИ В ОБЩИНАТА, ДОБРЕ СЕ СПРАВЯТЕ С УНИЩОЖЕНИЕТО НА ГРАДА ПОЗДРАВЛЕНИЯ.
18.
калинка
Хубав трилентов булевард да го направиш селско трасе… Цялата работа такава…
17.
Тъжен

Локалните на Демокрация са едно недоразумение, плод на ограничена мисловна дейност на индивид със специални потребности. Защо бе необходимо да направят по 3 метра пояс между бус лентата и пътното платно? Кой ще го ползва? Намалиха капацитета на булевард, който прозорливи и умни архитекти преди повече от половин век са направили широк, за да е основна градска артерия. Герберастите осират всичко и го правят по начин, че който и да дойде след тях няма да може да изчисти засраното!

124691838 1054388494982850 6057264664219886552 n1
Снимка : Капитан
15.
Град на далавераджии не на работници!
Ти, какво можеш да правиш? Имаш ли образование и добра квалификация за оператов на машина, монтьор, готвач, заварчик, стругар……или поредният вишист с купена диплома, който продава плодове и зеленчуци!? Фабрики се строят там, където може да се осигури работна ръка, която да работи, не да има само претенции.
14.
Лост
Бургаските автобуси -най -здравите в света. Те никога не закъсват. И като аварират на лентата, другите ще минават през тротоара.После ремонт на тротоара.
13.
Саган
Ама си вярвате като пишете статиите !!!
Казах ви за дъска на кочина не ставате
12.
Експерт
Това са мерки за транспортни схеми на мегаполиси, а не за град със 150хил. жители. Практически локалните бус ленти започват от нищото и свършват в нивщото, също като велоалеите.
11.
Kmete kmete
Защо донсега беше крит проекта? Сега живущите в краставицата и народен юмрук ще осъмнат с места занпаркиране само зад блока. Ще се чудят къде да паркират. А бабите ни ще пресичат и чакат автобусса данмине. А този автобус катомаварира и затапи локалното
10.
Koko
Другия път при подобни статии снимка на архитекта да знам кое е това недоразумение в общината
9.
Бург1
а малките магазинчета в блоковете край булеварда?ще загинат!не може да спре доставчик или клиент!в бл31 и бл33 има поне 7-8!а в четири етажните срещу хотел Космос още десетина!за 2-3 минути по-бързо придвижване!като че ли Демокрация е 20км!малоумници!раздут и скъп проект-яко ресто!
8.
grob
пълни лъжи за транспорта в Бургас
целта винаги е една-кражба
7.
АЗ
АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ……ТЕЗИ НОВИ И НАПЪЛНО ИЗЛИЩНИ БУС ЛЕНТИ СА ПОРЕДНАТА, ГНУСНА,ГЕРБАВА СХЕМА ЗА КРАДЕНЕ НА ЕВРО ПАРИ……….БОГ ЗАБАВЯ,НО НЕ ЗАБРАВЯ
6.
m
облекчават автомобилния трафик
хаххахахаахах
5.
А велоалеи?
Нали направихме Бургас велосипеден град, има ли място за велосипедистите? Всички скачан против тях, по центъра и ги глобяват. Питате ли се те къде да карат? Парите по европроекта се гушнаха в нечия пазвичка, но не се изградиха нови трасета, нацвъкаха велоалеи по тесните тротоари и войната стана неизбежна. Пък по цял свят използването на велосипедите се поощрява…
4.
Да краднем парите
Драгнев ти по забавни приказки от Шехерезада разказваш ….. транспорта ще се забави да те светна още от светофара на гъбката това недоразумение дето ще има жертви,заради нечий плитък акъл и алчен гъз ,и кво викаш за пешеходците няма да пречат, явно ще прелитат през бордюра ,а това че реално ще пресичат 4 вместо две платна замисли ли се .Една прилична улица беше останала и нея я осрахте с недоразуменията си ,само средствата за реконструкцията сигурно са колкото 5 рейса от тия дето чакате ,при криза и пандемия с неясен край и свиване на икономиката вие хабите ресурси за глупости ,половината хора работят по домовете или не работят ,вие обществения транспорт засилвате ….
3.
Hkjf
най-хубавия град,с най-много безработни,няма работа ,няма пари,смешни подигравателни заплати,една хубава фасада ,зад нея кенеф, безсмислени инфраструктурни глупости,богати общинари,корупция,шуробаджанащина навсякъде,голяма част от бедни,малка част наследствени богаташчета,,пълно с малки наркоманчета,и амбициозни малки курвета,пълно с бездомници, улични котки,дупки навсякъде,мизерия покрай казаните,през два метра фризьорски салони ,дюнери и безсмислени кафета.
2.
KGW5472
И какво толкова ще облекчи една отсечка от 100 метра между Сан Стефано и Дунав, не ми стана ясно. Отделянето на платното може да стане и с плътен ред от високи около метър гъсто наредени гъвкави колчета. Но тогава ще е далеч по евтино и май процента няма да бъде достатъчен за набелязаната сума.
1.
Кл
Аз досега не съм виждал проблем със задръстване на транспорта при булеварда. Сега след този ремонт, булевардът ще се лиши от още паркоместа. Абсолютно излишен ремонт, вероятно започнат, за да се усвоят пак някакви пари.

ADS