ПОЛЕЗНО: ТУК ЩЕ ОТКРИЕТЕ ВСИЧКИ НОВИ ГОРЕЩИ ТЕЛЕФОНИ НА ЕДНО МЯСТО!

0
483
640 420 obshtinski syvet burgas mandat 201120151

* Днес активират и денонощен Call център с кодово название „Корона“

Комуникацията по време на извънредно положение е изключително важна. Затова Община Бургас се старае с всеки следващ ден да подобрява информационните канали и тяхното обслужване, както и да създава нови, ако има нужда от тях.

След 17 часа днес, 16 март, по нареждане на кмета Димитър Николов ще заработи денонощен Call център с кодово название „Корона“. Телефонният му номер е 0889 60 10 20. На него ще отговаря дежурно медицинско лице – по въпроси, пряко свързани с мерките срещу разпространение на коронавирус и здравословното състояние на гражданите, както и относно алгоритмите за реакция при различни случаи със съмнение за заразяване. Отчасти ще се предоставят и медико-социални консултации, а обадилите се ще бъдат насочвани към компетентни източници на информация.

* ЕТО ИЗБРОЕНИ НА ЕДНО МЯСТО ВСИЧКИ ПОЛЕЗНИ НОВИ ТЕЛЕФОННИ НОМЕРА, НА КОИТО ЖИТЕЛИТЕ НА ОБЩИНА БУРГАС МОГАТ ДА ПОТЪРСЯТ ИНФОРМАЦИЯ И ПОМОЩ В УСЛОВИЯТА НА ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ:

Телефон за консултации на граждани за коронавируса: 112.4d4c9352334585eaf69bdf395f23f8681

Денонощен Call център към Община Бургас, в който медицинско лице ще отговаря на въпроси, пряко свързани с мерките срещу разпространение на коронавирус и здравословното състояние на гражданите: 0889 60 10 20.

Телефони за доставка на храна и лекарства за възрастни, самотни и болни хора, които нямат възможност да излизат: 0885 98 56 93, 0884 46 91 30. Поръчки се приемат всеки ден от 09:00 до 17:00 ч.

Телефони за въпроси, свързани с оказване на помощ и подкрепа на възрастните хора – към Домашен социален патронаж – Бургас: 056 813 463; 0879 65 66 60.

Телефони към Детска млечна кухня – Бургас – за заявки за доставка на храна до адрес: 0886 16 16 30; 0888 25 91 60.

Горещ телефон на Община Бургас – 056 841 560 – можете да натиснете върху номера за безплатно обаждане; 0885 00 96 70.

Денонощна телефонна линия, на която граждани и организации могат да задават своите въпроси към Министерство на здравеопазването: 02 807 87 57.

Денонощен телефон към „Ситуационния център“ на Министерството на външните работи също отговаря денонощно: 02 948 24 04, 02 971 38 56.


ADS