Пътници искат прегради в самолета, за да пътуват при пандемия. Не вярват на твърденията за високо качество на въздуха на борда.

0
1377
passenger aircraft flugshow airbus a380 patrol suisse1
Източник : Труд

Клиентите на авиокомпаниите искат прозрачни пластмасови бариери в самолетите, за да си върнат доверието в летенето по време на пандемията. Не всички вярват на твърденията за високо качество на въздуха на борда.                                                  Това заявиха днес високопоставени представители на авиосектора, цитирани от Ройтерс.1 231

Други тенденции, свързани с пандемията, биха могли да включват повече частни места в бизнес класата на тяснофюзелажните самолети, добавяне на безконтактни тоалетни и постоянно преобразуване на пътнически самолети в товарни, бе посочено на сесия на конференцията Ем Ар Оу Ейжа-Пасифик (MRO Asia-Pacific), състояла се онлайн, предава „Монитор“.

768x4321

Ембраер (Embraer SA) проучва многократната и еднократната употреба на пластмасови прегради за своите регионални самолети, но предизвикателствата включват да се гарантира, че те са леки, не са запалими и не пречат на почистването и евакуацията на самолетите, заяви Лаиш Порт Антунеш, мениджър бизнес развитие в азиатско-тихоокеанското подразделение на самолетостроителя.                                                                                                                                         По думите й съвременните самолети вече са оборудвани с отлична технология за филтриране на въздуха и би следвало пътниците да се чувстват в безопасност, но те трябва да виждат действия.1643460 595 1

Тан Хин Сен, директор в Сингапур текнолъджис енджиниъринг (Singapore Technologies Engineering Ltd), коментира, че клиентите на авиокомпаниите, страхуващи се от вдигане на цената, не изглежда да проявят интерес към по-малко места в икономична класа. Той обаче добави, че все още се налага превозвачът да ги успокоява за риска.

„С щит между седалките пътниците могат да се чувстват по-безопасно, особено по време на хранене, когато свалят маските и има опасност от зараза“, каза Тан, допълвайки, че компанията му е разработила прототип.

В бизнес класа авиокомпаниите вече проявяват по-голям интерес към опции за легнало положение, тъй като гледат да използват тяснофюзелажните самолети за по-дълги маршрути, изтъкна Кейт Шефер, вицепрезидент за специализираните продукти и услуги в Боинг.


- Реклама -

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете вашият коментар!
Моля въведете вашето име тук