Махаме старите руски, взимаме нови чешки влакове за метрото!

0
9
skoda[1]
Фрогнюз.

Започват изпитанията на първия от общо осемте нови влака за Метрополитена.

Първият от осемте нови влака за столичния метрополитен беше приет в град Пилзен в края на юли.                                                                                                          Преди това беше проведена съвместна среща между представители на чешкия производител и специалисти от Метрополитен ЕАД. След това започват техническите изпитания на влака на полигона VUZ във Велим, Чехия.

Съставите ще заменят най-старите руски влакове, движещи се по линии 1, 2 и 4, и ще спомогнат за намаляване на интервала за движение по втора метро линия след пускането в експлоатация на новата метростанция „Панчо Владигеров“, разположена между станциите „Сливница“ и „Обеля“.

Новият влак е съставен от четири вагона, с максимална дължина от 79,1 м и собствено тегло от 116 300 кг. Максималната конструктивна скорост на влака е 90 ĸм/ч.

Интериорът на влака е проектиран като едно пространствен, напълно проходим между отделните вагони, с капацитет за 762 пътника и обособени места за хора в неравностойно положение, детски колички и велосипеди.

За осигуряване комфорта и сигурността на пътниците във всеки вагон има изградена климатична инсталация от ново поколение и система за видеонаблюдение, видеозаписът от които се запаметява в модул с енергийно независима памет за срок от минимум 20 дни.

След приключването на изпитанията в Чехия, съставът ще бъде транспортиран до България за тестове в реални условия по линии 1 и 4, като се очаква от фирмата производител да бъдат готови и с втория влак в началото на месец октомври тази година.


ADS